Четвер
12.03
Українська мова Розповідні реченн. Інтонація
розповідних речень.с.81
Виконати вправи 207, 209. Ознайомитись із правилом
с.82
Понеділок 16.03
Українська мова Урок РЗМ за вправою 211. Скласти і
записати речення за малюнками.
Українська
мова Окличні речення. Інтонація окличних речень.
Виконати
вправи 212, 214, 0знайомитись із правилом с.112
Середа 18.03
Українська мова Питальні речення. Інтонація.Виконати вправи 215, 217.Ознайомитися з правилом с.85.
Четвер 19.03
Понеділок 06.04
Українська мова Складання речень за малюнками.
Виконати вправи 235, 236 с.92-93
Вівторок 07.04
Українська мова Повторення вивченого про речення.
Виконати вправи 237, 238 с.93
Середа 08.04
Українська мова РЗМ
Скласти і записати 3-4 речення за малюнками вправи 240 с.94
Четвер 09.04
Українська мова Текст.Особливості тексту.
Ознайомитися з правилом с.95, виконати вправу 242
Понеділок 13.04
Українська мова Деформований текст.
Виконати вправи 244, 245с.96-97
Вівторок 14.04
Українська мова Будова тексту.
Ознайомитися з правилом с.97, виконати вправи 246, 247.
Середа 15.04
Українська мова Заголовок тексту.
Виконати вправу 249 с.98.
Четвер 16.04
Українська мова Текст-розповідь.
Ознайомитися з правилом с.100, виконати вправу 253.
Вівторок 21.04
Українська мова РЗМ.
Упорядкувати текст відповідно до послідовних подій вправи 255,с.100
Середа 22.04
Українська мова Текст-опис.
Виконати вправи 256, 258. Ознайомитися з правилом с.101.
Четвер 23.04
Українська мова Порівняння тестів- розповідей і текстів-описів.
Виконати вправи 259, 261
Понеділок 27.04
Українська мова Виражальні засоби мови.
Виконати вправи с.103 262 (усно), 263 (списати 1 текст) , ознайомитися з правилом с.106.
Вівторок28.04
Українська мова Складання тексту за ілюстрацією.
Виконати вправу 265 с.104.
Середа 29.04
Українська мова Складання текстів за серією малюнків
Виконати вправу 268 с.105
Четвер 30.04
Українська мова РЗМ
Виконати вправу 270 (Ірина, Олег), 271 (Макар).
Понеділок 04.05
Українська мова Повторення вивченого про текст.
Виконати вправи 275, 276с.107-108.
Вівторок 05.05
Українська мова Мої навчальні досягнення
Скласти текс-опис про котика за вправою 276 с.108
Середа 06.05
Українська мова Повторення вивченого
Аудіювання.
Четвер 07.05
Українська мова Що ми знаємо про звуки та букви
Виконати завдання:
Вівторок 12.05
Українська мова Що ми знаємо про частини мови.Іменник.
Прикметник
1. Іменники відповідають на питання…
а) хто? що робить ;
б) хто ? що ?
в) який ? яке ?
2 . Іменники до яких можна додати слова моя , вона ,
належать до :
а) чол. роду ;
б) жін. роду ;
в) сер. роду .
3. У реченні прикметники зв"язані з …
а) іменниками;
б) дієсловами;
в) прийменниками.
4. Визнач групу прикметників.
а) розумний, розум, розуміє ;
б) льняний, сумний, шкільний;
в) рання, дружня, весна.
5. До поданих іменників добери прикметники.
Мама (яка ?)…, …, … .
Небо (яке ?) …, …, … .
6. Запиши наведені іменники з прикметниками в однині.
Солодкі дині- …
Солодкі сни-…
7. З поданого речення випиши сполучення іменників з
прикметниками, визнач їхній рід й число.
На чорній землі білий хліб родить.
8. Пошир речення прикметниками.
Світить … сонце. День став… . Повертаються
з вирію… птахи.
б) наше мовлення складається зі звуків;
в) наше мовлення складається із речень.
2 Прочитати речення. Пронумерувати їх так, щоб утворився текст
( ) Природа подбала про неї.
3 Поставити потрібний розділовий знак
Хліб треба берегти і шанувати
чи бережеш ти хліб
Бережи і шануй хліб
4 Перетворити розповідне речення на питальне
Білка сушить гриби на деревах.
Четвер 21.05
Українська мова Списати текст
Український рушник
Середа 18.03
Українська мова Питальні речення. Інтонація.Виконати вправи 215, 217.Ознайомитися з правилом с.85.
Четвер 19.03
Українська мова Спонукальні речення. Інтонація. Виконати вправи 218, 220 с.86-87.Ознайомитися з правилом с.86 Понеділок 30.03
Українська мова
.Спонукальні окличні та неокличні речення.
Ознайомитися з
правилом с.87, виконати вправи 221, 223.
Вівторок 31.03
Українська мова. Розділові
знаки в кінці речень.
с.88-89 виконати
вправи 225, 226.
Середа 01.04
Українська мова .Поширення
речень за питаннями та поданими словами
.
с.90 ознайомитися з
правилом, виконати вправи 229, 230.
Четвер 02.04
Українська мова. Деформовані
речення .
с.91 виконати
вправи 231, 233.Понеділок 06.04
Українська мова Складання речень за малюнками.
Виконати вправи 235, 236 с.92-93
Вівторок 07.04
Українська мова Повторення вивченого про речення.
Виконати вправи 237, 238 с.93
Середа 08.04
Українська мова РЗМ
Скласти і записати 3-4 речення за малюнками вправи 240 с.94
Четвер 09.04
Українська мова Текст.Особливості тексту.
Ознайомитися з правилом с.95, виконати вправу 242
Понеділок 13.04
Українська мова Деформований текст.
Виконати вправи 244, 245с.96-97
Вівторок 14.04
Українська мова Будова тексту.
Ознайомитися з правилом с.97, виконати вправи 246, 247.
Середа 15.04
Українська мова Заголовок тексту.
Виконати вправу 249 с.98.
Четвер 16.04
Українська мова Текст-розповідь.
Ознайомитися з правилом с.100, виконати вправу 253.
Вівторок 21.04
Українська мова РЗМ.
Упорядкувати текст відповідно до послідовних подій вправи 255,с.100
Середа 22.04
Українська мова Текст-опис.
Виконати вправи 256, 258. Ознайомитися з правилом с.101.
Четвер 23.04
Українська мова Порівняння тестів- розповідей і текстів-описів.
Виконати вправи 259, 261
Понеділок 27.04
Українська мова Виражальні засоби мови.
Виконати вправи с.103 262 (усно), 263 (списати 1 текст) , ознайомитися з правилом с.106.
Вівторок28.04
Українська мова Складання тексту за ілюстрацією.
Виконати вправу 265 с.104.
Середа 29.04
Українська мова Складання текстів за серією малюнків
Виконати вправу 268 с.105
Четвер 30.04
Українська мова РЗМ
Виконати вправу 270 (Ірина, Олег), 271 (Макар).
Понеділок 04.05
Українська мова Повторення вивченого про текст.
Виконати вправи 275, 276с.107-108.
Вівторок 05.05
Українська мова Мої навчальні досягнення
Скласти текс-опис про котика за вправою 276 с.108
Середа 06.05
Українська мова Повторення вивченого
Аудіювання.
Їжачок
Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близнята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці.
У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.
— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, нехай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо.
— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.
— У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати.
— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.
— Еге ж, — знітився Петько.
— Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько.
Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.
(Г. Труфанов, 135 слів)
Тестові завдання
1. Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?
А Ванько і Петько
Б Василько і Петько
В Петько та Павло
Б Василько і Петько
В Петько та Павло
2. Кого несли діти в беретику?
А їжачка
Б білочку
В дятла
Б білочку
В дятла
3. Де діти хотіли поселити тваринку?
А у шкільному кабінеті
Б удома під батареєю
В у сараї
Б удома під батареєю
В у сараї
4. Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?
А залишився з хлопцями
Б побіг до лісу
Б побіг до лісу
В чкурнув у хащі і зник
5. Встав у речення пропущене слово.
А у вас, напевно, ___________________________ гримить допізна.
5. Встав у речення пропущене слово.
А у вас, напевно, ___________________________ гримить допізна.
6. Що колисатиме їжачка під час зимового сну?
_________________________
7. Підкресли речення, яке не зустрічалося у тексті. — Їжачка знайшли! - радісно повідомили брати.
— Ми не хотіли цього.
— Вашому знайді не треба такого тепла на зиму.
8. Підкресли слова, які розповідають про дії хлопчиків. Знайшли, відповіли, намалювали, хотіли, почухали, побігли, відпустили
Повторити правила с.46-55
Середа 13.05
Українська мова Що ми знаємо про частини мови Прикметник.
Контрольне списування.
Горобчик
Під дахом хати жив веселий горобчик. Гніздечко зробив із пір'я та соломи. Прийшла весна. У гніздечку з'явилися малі горобенята. Вони голосно пищали. Цілими днями горобець і горобчиха носили їм їжу. Діти Миколка і Тетянка не чіпали пташок. А кіт Мурко скоса на них поглядав.
Повторити правила с.58-64
Четвер 07.05
Українська мова Що ми знаємо про звуки та букви
Виконати завдання:
1. Познач рядок, у якому записані голосні звуки: а) а, я, о, у, ю, є, є, и, і, ї;
б) [а], [о], [у], [е], [и], [і]; в) а, о, м, в, л, і, н.
б) [а], [о], [у], [е], [и], [і]; в) а, о, м, в, л, і, н.
2. У якому рядку записані трискладові слова?
а) Мальви, ходять;
б) садок, явір;
в) дерево, ящірка.
б) садок, явір;
в) дерево, ящірка.
3. Переносити слова з одного рядка в інший треба...
а) по складах; б) по буквах; в) по звуках.
4. Прочитай слова. Поділи їх на склади для переносу –
Ґудзик -
Батько -
Гайок -
5. Зроби звуко-буквений аналіз слів: вітер, ялина.
Вівторок 12.05
Українська мова Що ми знаємо про частини мови.Іменник.
Прикметник
1. Іменники відповідають на питання…
а) хто? що робить ;
б) хто ? що ?
в) який ? яке ?
2 . Іменники до яких можна додати слова моя , вона ,
належать до :
а) чол. роду ;
б) жін. роду ;
в) сер. роду .
3. У реченні прикметники зв"язані з …
а) іменниками;
б) дієсловами;
в) прийменниками.
4. Визнач групу прикметників.
а) розумний, розум, розуміє ;
б) льняний, сумний, шкільний;
в) рання, дружня, весна.
5. До поданих іменників добери прикметники.
Мама (яка ?)…, …, … .
Небо (яке ?) …, …, … .
6. Запиши наведені іменники з прикметниками в однині.
Солодкі дині- …
Солодкі сни-…
7. З поданого речення випиши сполучення іменників з
прикметниками, визнач їхній рід й число.
На чорній землі білий хліб родить.
8. Пошир речення прикметниками.
Світить … сонце. День став… . Повертаються
з вирію… птахи.
Повторити правила с.46-55
Середа 13.05
Українська мова Що ми знаємо про частини мови
Контрольне списування.
Горобчик
Під дахом хати жив веселий горобчик. Гніздечко зробив
із пір'я та соломи. Прийшла весна. У гніздечку з'явилися малі горобенята. Вони
голосно пищали. Цілими днями горобець і горобчиха носили їм їжу. Діти Миколка і
Тетянка не чіпали пташок. А кіт Мурко скоса на них поглядав.
Повторити правила с.58-64
Четвер14.05
Українська мова Диктант
Сосна
Навесні Сергійко посадив у землю малесеньку сосну.
Хлопчик часто напував її водичкою. Біля сосни зазеленіла ніжна трава. Вранці на
неї опускалася роса. Часто Сергійко сидів біля своєї сосни на травичці. Він
милувався чудовим деревцем. А ще хлопчик мріяв посадити сосновий ліс.
Понеділок 18.05
Українська мова Що ми знаємо про частини мови Дієслово
Виконати завдання :
Вівторок 19.09
Українська мова Що ми знаємо про речення, про текст
Виконати завдання:
Середа20.09
Українська мова Що ми знаємо про текст.Мова і мовлення
Визначити правильне твердження
1.а) Наше мовлення складається зі слів;
Понеділок 18.05
Українська мова Що ми знаємо про частини мови Дієслово
Виконати завдання :
1. Слова, що називають дії предметів, відповідають на питання:
а) хто? що?;
б) який? яка? яке? які?;
в) що робить? що зробить?
2.Підкресли слово, яке називає дію предмета:
а) дзвіночок;
б) дзвінкий;
в) дзвонити.
3. Підкресли слова, які є близькими за значенням до слова йти:
а) відпочивати, розмовляти;
б) рухатись, плентатись;
в) співати, малювати.
4. Спиши. Підкресли дієслова.
Мороз малює на вікнах картини,
Сріблом вкриває у лісі ялини.
Вітер у срібні труби сурмить.
Сріблом бурулька на сонці блищить.
5. Поєднай лініями слова, протилежні за значенням.
Кинути відповідати
мовчати закінчувати
починати розповідати
запитувати підняти.
Вівторок 19.09
Українська мова Що ми знаємо про речення, про текст
Виконати завдання:
Текст. Речення
1.Познач рядок із правильним закінченням поданого
речення.
Текстом
називають… .
А) групу слів,
словосполучень, речень;
Б) зв'язані за
змістом речення;
В) окремі слова,
окремі речення.
2. Вибери рядок із правильним закінченням речення.
Текст, у якому про щось розповідається про щось або про
когось, є …
А) розповіддю;
Б) описом;
В) міркуванням.
3.Правильно закінчи подане речення.
Підмет і присудок – це …
А) головні члени
речення;
Б) однорідні члени
речення;
В) другорядні члени
речення;
4.Вибери рядок із правильним закінченням поданого
речення.
За метою висловлювання речення бувають …
А) пості і складні;
Б) окличні і
неокличні;
В) розповідні,
питальні, спонукальні.
5.Прочитай текст. Випиши опис собаки.
Пес був із породи сторожових
собак. Звали його Дінго. Собака був рудої масті. У нього була густа шерсть,
довгий, куций, як у лева, хвіст. Це був чудовий , дужий звір, спиртний і
мускулистий.
6. Спиши текст, поділяючи його на
речення. Розстав розділові знаки. Добери заголовок.
Чи був ти колись у степу на
початку літа який він гарний і квітучий цієї пори цвітуть усіма кольорами різні
трави і квіти срібними хвилями переливаються зарості ковили і типчаку у
різнотрав'ї гніздяться
птахи.
7. Спиши речення. Підкресли
підмет і присудок. Установи зв'язок
між словами.
Над полем лунала весела пісня жайворонка.
8. Запиши відповіді на
запитання, використовуючи, однорідні члени речення.
Які звірі живуть у лісі? У лісі живуть зайці,вовки,...( продовж)
Які предмети вивчають учні у
школі? У школі вивчають такі предмети: читання, математику....
Українська мова Що ми знаємо про текст.Мова і мовлення
Визначити правильне твердження
1.а) Наше мовлення складається зі слів;
б) наше мовлення складається зі звуків;
в) наше мовлення складається із речень.
2 Прочитати речення. Пронумерувати їх так, щоб утворився текст
( ) Природа подбала про неї.
( ) чи доводилося вам бачити жирафу?
( ) Завдяки цьому вона дістає листя з високих дерев.
( ) У цієї тварини найдовша шия.
( ) Завдяки цьому вона дістає листя з високих дерев.
( ) У цієї тварини найдовша шия.
3 Поставити потрібний розділовий знак
Хліб треба берегти і шанувати
чи бережеш ти хліб
Бережи і шануй хліб
4 Перетворити розповідне речення на питальне
Білка сушить гриби на деревах.
Четвер 21.05
Українська мова Списати текст
Український рушник
Український
рушник
пройшов
крізь
віки.
Жодне
свято не обходилось без рушників. Рушники
бувають
вишивані
і й ткані.
Кожен
куточок
України
має
свої
кольорові
гами,
своє
оздоблення
рушників.
Понеділок 25.05
Українська мова Списати текст
Квіти
На лузі багато квітів. Ось рожевіє конюшина.
Вуглинками у траві горить гвоздика. Повернули біляві личка до сонечка ромашки.
Небом дивляться із трави сині дзвіночки. Край доріжки біліє деревій. Ніби
райдуга на землі! Милуйся, але не рви. Це краса землі.
Вівторок 26.05
Українська мова Списати текст
Калина
Ось і літо. Стало тепло й сонячно. Край лісу зеленіє
калина. Незабаром на її гілочках з'являться білі букетики. Це цвіт калини. А чи
бачили листочки на ній? Ніби їх майстер вималював.
Калина – чудова рослина. Люблять її в Україні. Це наш
народний символ і краса.
Середа27.05,четвер 28.05
Завдань не буде.Відпочивайте.
Веселих вам канікул!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар